[RB@Blog_Title]

آموزش استفاده از ادیتور قدیمی در وردپرس نسخه 5

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۴:۰۳ ب.ظ
  • نویسنده : تیم مدیریتی دیجیتال سیستم
  • بازدید : [۹۷] مشاهده

سایت سازی و مدیریت آن امروزه تبدیل به یک حرفه و کار همگانی شده است. به طوری که از افراد مبتدی گرفته تا افراد پیشرفته از سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت و مدیریت سایت خود استفاده میکنند. وردپرس یکی از این سیستم های مدیریت محتوا است که امروزه اکثر وبسایت ها، سرویس ها و اشخاص از آن برای ایجاد سایت، وبلاگ، فروشگاه یا ارئه خدمات و محصولات خود استفاده میکنند. 

سایت سازی و مدیریت آن امروزه تبدیل به یک حرفه و کار همگانی شده است. به طوری که از افراد مبتدی گرفته تا افراد پیشرفته از سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت و مدیریت سایت خود استفاده میکنند. وردپرس یکی از این سیستم های مدیریت محتوا است که امروزه اکثر وبسایت ها، سرویس ها و اشخاص از آن برای ایجاد سایت، وبلاگ، فروشگاه یا ارئه خدمات و محصولات خود استفاده میکنند. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و ایجاد سایت در همه جهان میباشد.

به طوری که بیشترین سایت های و فروشگاه های جهان از این سیستم استفاده میکنند. برسی های نشان میدهد تا کنون 30% از سایت ها و وبسایت ها از وردپرس قدرت گرفته اند اینکه حدود یک سوم سایت ها از وردپرس استفاده میکنند. اما بقیه چطور شاید به دلیل مشکلات، محدودیت ها یا ایراد های دیگر حتی رابط کاربری سرویس های دیگر را به وردپرس ترجیح میدهند.

ادیتور گوتنبرگ

اخیرا وردپرس آپدیت بزرگی را منشتر کرد که در آن نسخه 5 وردپرس معرفی شد. امکانات جدید نیز همراه آن معرفی شد. اما بحث برانگیز ترین مورد استفاده از ادیتور جدید یعنی گوتنبرگ در نسخه 5 وردپرس استو این ادیتور یک ادیتور پیشرفته است اما استفاده از آن برای هر کاربری راحت نیست و شاید بیشتر کاربران ادیتور قبلی را که آسان تر، کم حجم تر و ساده تر بود ترجیح میدهند. اما چطور ادیتور قبلی را به وردپرس نسخه 5 بازگردانیم و آن را به جای ادیتور جدید جایگزاری کنیم؟ تیم هایپرتمپ اینجاست تا به شما کمک کند!

 

راه کار اینجاست شما میتوانید با نصب یک افزونه کم حجم ادیتور جدید خود را به ادیتور قدیمی وردپرس تبدیل کنید.

افزونه Classic Editor یک افزونه کاربردی برای ودرپرس است تا ادیتور جدید شما را به ادیتور قدیمی تبدیل کند. این افزونه نیاز به هیچ گونه تنظیمی ندارد و برای فعال سازی و نصب کافیست فایل زیپ افزونه را از هایپرتمپ دانلود کنید و در قسمت افزونه ها در داشبورد وردپرس خود نصب و فعال کنید. حالا به ادیتور خود مراجعه کنید خواهید دید که ادیتور قبلی بازگشته است!

ایدتور قدیمی

 

ادامه مطلب

نظرات ارسال شده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی